Saturday, August 15, 2009

My saturday heroes

Saturday, August 15, 2009
Arggh.... wake up wake up early myhandsome boy. so hari bangun awal.... rest sat sambil on air ROB song thru my latop. Remember! I have a work to do today. Ada work pending lagi utk boomber chalet wall. 2 wall waiting 4 me for boombing. Nothing for another plan..... either work especially for skool juzt leaving it for a minute. Penat aku melayannya.... aku rasa seseorg yang tough cam aku xperlu layan sgt kerenah tu, so better leave it. Buat sakit kepala.. dalam masa aku boombing ble juga release dengan mengail. so aku rase one day aku kat sana tuk siapkan scenery disana. Aku rasa abg fauzi pun sedang menanti budak yang handsome spt aku tok menyiapkan dia punya wall. juz check it out... apa hasilnya.

0 comments:

Post a Comment

 
flushthescrap ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates