Tuesday, August 11, 2009

MISS U SO MUCH.....

Tuesday, August 11, 2009
Dah lama tak mengail ikan. Dapat approval dari owner tuk mancing kat chalet dia mmg rasa mati hidup kembali. Mau tidak dah dekat berapa tahun aku tak pergi mengail (ikan). Biasa mancing kat lombong, sungai dan paling bangsat pun kat parit - parit kecil. Secara tidak sengaja aku niat memancing. point of view aku kesini coz diberi kepercayaan utk boomber chalet nie. Ngah diskas2 ngan owner masuk part mancing, tu yang dia give a chance. Chalet nie besh gila, belum pernah aku pergi chalet yg structure macam nie. Chalet nie terletak terapung di atas air. nice environment, dikelilingi oleh hutan bakau, arus air yang terasa. Pada yang tak tahan sure horny laut atau pening lalat. Chalet nie is called Teluk Bayu somewhere around sg.petani kedah. Berbekalkan umpan umpun - umpun dan rod shimano yang dipinjamkan owner chalet, aku berjaya menaikkan gelama papan dan picisan ikan duri lain - lain si ikan tanda. Owner bagitau nie saja nak umpan aku soh active balik mengail. Walaupun xla sebesar badak sumbu tapi kira berbaloi juga. Siapa nak datang sini x rugi juz x boleh mandi jer air laut sini.. tapi nak mandi juga boleh. kalau badan tu kebal cam belangkas


0 comments:

Post a Comment

 
flushthescrap ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates